Czystość w domu, biurze i na produkcji

Chcąc zwiększyć funkcjonalność i wygodę domu lub miejsca pracy, nie trzeba dokonywać kosztownych inwestycji. Dbając w pierwszej kolejności o najbardziej podstawowe, codzienne czynności oraz aktywności, stwarzamy sobie warunki do bezpiecznej, efektywnej i przyjemnej pracy. O tym, dlaczego jest to ważne oraz o usługach SmartCare opowiada pomysłodawczyni i wiceprezes zarządu Smart Work - Justyna Gnutek-Chudy.

Autor: housemarket.pl 04 stycznia 2022 13:15

  • Jedną z ważniejszych kwestii wpływających na efektywność miejsc do życia lub pracy jest odpowiednio zarządzane i zadbane otoczenie, które codziennie wpływa na nasze zdrowie, zadowolenie i kreatywność.
  • Usługi sprzątania są zlecane firmom zewnętrznym przede wszystkim z powodu braku czasu.
  • Prace porządkowe wiążą się z dużym nakładem czasu oraz odpowiednią organizacją logistyczną – w przypadku firmy, tego typu usługi nie mogą utrudniać czy odciągać pracowników od wykonywania ich codziennych zadań.
  • Personel sprzątający nie może być przypadkowy – tacy pracownicy są wyselekcjonowani oraz przeszkoleni.

Wiele osób poszukuje rozwiązań, pomagających usprawnić funkcjonalność domu lub firmy. Jednak niewielu wie, że odpowiedzi warto szukać w tych najbardziej podstawowych aspektach – utrzymywaniu stałej czystości oraz porządku. Brak porządku powoduje bowiem zmęczenie i frustracje, a stale utrzymywany bałagan prowadzi do marnowania czasu. Zaniedbane w ten sposób miejsce pracy może być dla nas potencjalnie niebezpieczne i sprzyjające pojawianiu się większej ilości wypadków.

- Jedną z ważniejszych kwestii wpływających na efektywność miejsc do życia lub pracy jest odpowiednio zarządzane i zadbane otoczenie, które codziennie wpływa na nasze zdrowie, zadowolenie i kreatywność. Według badań Polskiej Izby Gospodarczej Czystości (PIGC), aż 81 proc. pracowników uznaje czystość w biurze za najważniejszą. Wiąże się to nie tyle z zapewnieniem samej wygody, ale wysokiej praktyczności oraz warunków nie zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu. Co więcej, nacisk na maksymalną czystość miejsca pracy to nie tylko dbałość o produktywność osób zatrudnionych, ale również o wizerunek samego przedsiębiorstwa – w oczach pracowników oraz klientów firma będzie sprawiać wrażenie zwracającej uwagę na wysoką jakość nie tylko wykonywanych przez nią usług - mówi wiceprezes zarządu Smart Work, Justyna Gnutek-Chudy.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

CZYTAJ TEŻ: MIESZKANIE PO REMONCIE - JAK ZAPROWADZIĆ PORZĄDEK? 

Jednak prace porządkowe wiążą się z dużym nakładem czasu oraz odpowiednią organizacją logistyczną – w przypadku firmy, tego typu usługi nie mogą utrudniać czy odciągać pracowników od wykonywania ich codziennych zadań. W takiej sytuacji rozwiązaniem są wysoko wyspecjalizowane firmy zewnętrzne, zapewniające szeroki wachlarz profesjonalnych usług porządkowych.

Czyste sumienie

Zewnętrzne firmy sprzątające oferują kompleksową obsługę nie tylko w przypadku domów lub mieszkań, ale także powierzchni biurowych, magazynowych, hal produkcyjnych oraz terenów zewnętrznych. Usługi te muszą wykonywane są przez doświadczoną kadrę sprzątającą, posiadającą nowoczesne zaplecze techniczne.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.