PARTNER PORTALU partner portalu

Dalius Šimaitis: TuMieszkamy skupia się na transformacji cyfrowej

Dalius Šimaitis, członek zarządu Grupy City Service SE, opowiada o nowym modelu biznesowym TuMieszkamy, skupionym na cyfrowych rozwiązaniach.

Autor: housemarket.pl 29 kwietnia 2020 08:45

TuMieszkamy wprowadza nowy model biznesowy od kwietnia 2020 roku. Nowy model działalności dotyczy nie tylko restrukturyzacji organizacji, ale także cyfryzacji usług w imię większej skuteczności oraz rosnącego zadowolenia klientów. Pandemia koronawirusa oraz ograniczenia wynikające z tej sytuacji przyśpieszyły wprowadzenie nowego modelu biznesowego oraz zakres zmian.

- TuMieszkamy dedykowało swoje działania w 2019 r., a także w pierwszym kwartale 2020 r., zbudowaniu cyfrowego połączenia z naszymi klientami, wprowadzając wiele cyfrowych rozwiązań i narzędzi, a także rozwijając obsługę klientów oraz kanały komunikacji z naszymi klientami. Działania te były częścią głównego planu całkowitej transformacji mającej na celu zbudowanie firmy nowoczesnej, cyfrowej, skutecznej i zorientowanej na klienta. Zmienia się nasza rzeczywistość, zmieniają się także potrzeby i oczekiwania naszych klientów, którzy oczekują, że firmy dbające o nieruchomości będą innowacyjne, cyfrowe i zabezpieczą podstawowe usługi z wykorzystaniem nowych technologii. Chcemy spełnić te oczekiwania, dlatego restrukturyzacja TuMieszkamy była dla nas kluczowa - powiedział Dalius Šimaitis, członek zarządu Grupy City Service SE odpowiedzialny za Polskę.

Nowy model biznesowy TuMieszkamy ma na celu wprowadzenie nowych standardów dla branży zarządzania nieruchomościami i koncentruje się na transformacji cyfrowej, tworząc silne połączenie cyfrowe z klientami. Wprowadzanie TuMieszkamy do nowej rzeczywistości, oferowanie klientom prawdziwej wartości, rozwijanie głównych usług wraz z obsługą klienta to najważniejsze cele nowego modelu biznesowego firmy. W ubiegłym roku TuMieszkamy zainwestowało w rozwój całodobowej infolinii – Działu Obsługi Mieszkańców, stworzenie scentralizowanych i efektywnych usług księgowych, a także w innowacje z wykorzystaniem nowych technologii- np. przeglądy nieruchomości przeprowadzane za pomocą dronów. Ponadto, TuMieszkamy organizowało różnorodne działania dla mieszkańców w celu zmniejszania anonimowości w polskich dzielnicach, takie jak lokalne imprezy, pikniki, Dzień Sąsiada, Dzień Dziecka oraz akcje charytatywne. Był to także rok rozwoju kanałów komunikacji- oprócz wspomnianego Działu Obsługi Mieszkańców, mieszkańcy mogą komunikować się z TuMieszkamy za pośrednictwem platformy samoobsługowej - Strefa Klienta - oraz mediów społecznościowych (czat komunikatora na stronie Facebook).

- Obecna sytuacja tylko udowodniła, że większe zaangażowanie nowych technologii i narzędzi cyfrowych jest właściwym kierunkiem dla każdej firmy usługowej. Nasza Strefa Klienta zapewnia zdalną realizację najważniejszych spraw związanych z mieszkaniem, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu, czyli tak naprawdę z domu naszych klientów, właściwie z dowolnego miejsca na świecie. Nasza infolinia DOM jest dostępna dla naszych klientów przez całą dobę, a ponadto obsługuje zapytania z naszej strony na Facebooku. - dodał Šimaitis.

Dodatkowo z powodu ograniczeń wprowadzonych od czasu pandemii w Polsce TuMieszkamy szybciej przeprowadza reorganizację struktury zatrudnienia.

- W wyniku cyfryzacji firmy, a także bieżącej sytuacji ograniczeń spowodowanych pandemią, dodatkowo zmieniliśmy nasz nowy model biznesowy pod względem struktury pracowników. Jej dostosowanie w ramach nowego modelu zakładało wprowadzenie nowych ról i zakresów obowiązków dla naszych pracowników wraz z wprowadzonymi do naszej codziennej pracy nowymi technologiami i narzędziami. Wiedzieliśmy, że będziemy musieli dostosować zatrudnienie w TuMieszkamy zgodnie z przyjętym modelem operacyjnym. Wiązało się to również z jego redukcją. Wprowadzamy model otwarcie, upewniając się, że nasi pracownicy są dobrze poinformowani o swojej nowej roli w organizacji oraz rozumieją zmianę wizji. - kontynuował Dalius Šimaitis.

TuMieszkamy planuje dalszy rozwój na polskim rynku, przenosząc zarządzanie nieruchomościami na wyższy poziom efektywności i zorientowania usług na potrzeby Klienta, a także wdrażania nowych technologii w zdalnej obsłudze klientów. Rok 2020 będzie czasem przełomowym dla organizacji i zarządzania nieruchomościami według nowych standardów usług wprowadzonych przez firmę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.