PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Deweloperzy pracują online. Jak wygląda działalność w sieci?

Jakie formy komunikacji wprowadzili deweloperzy mieszkaniowi? W jaki sposób firmy rozszerzyły swoją aktywność w sieci? Sonda wśród przedstawicieli rynku nieruchomości.

Autor: housemarket.pl 15 maja 2020 08:26

Mirosław Kujawski, członek zarządu Develia

Obostrzenia wprowadzone w związku z sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa zmieniły kierunek naszych działań i sposób komunikacji z klientami. Obecnie obsługa klienta odbywa się głównie online. Wprowadziliśmy możliwość wideorozmów z doradcą oraz zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych. Dodatkowo klient może porozmawiać z doradcą poprzez czat dostępny na stronie internetowej. Planujemy wprowadzenie kolejnych zmian, które ułatwią komunikację. Należy jednak podkreślić, że zakup mieszkania to jedna z poważniejszych decyzji w życiu, a wprowadzone usprawnienia mogą w niektórych sytuacjach nie zastąpić wizyty w biurze sprzedaży. Nasze biura są otwarte dla klientów, przy zachowaniu zalecanych środków ostrożności.

Zbigniew Juroszek, prezes Atal

Mając na celu troskę o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników wprowadziliśmy zmiany związane z obsługą osób zainteresowanych zakupem mieszkania. Nasi pracownicy oczywiście nadal są do dyspozycji w standardowych godzinach, jednak zachęcamy klientów do kontaktu drogą telefoniczną lub mailową. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nabywców wprowadziliśmy także szereg ułatwień m.in. spotkania z doradcą w formie wideorozmowy. Dynamiczny rozwój sytuacji może jeszcze silniej wpływać na zachowania i oczekiwania klientów oraz przyczynić się do dalszej digitalizacji procesu sprzedaży.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding 

Tryb pracy w naszym przypadku nie uległ zasadniczej zmianie. Jesteśmy dostępni dla klientów w każdej formie: drogą mailową, telefoniczną, czy przez aplikacje wizualne oraz w biurach sprzedaży, gdzie obowiązują środki ostrożności. Naturalnie, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, zachęcamy do spotkań i rozmów online poprzez videokonferencje za pośrednictwem aplikacji Skype i interaktywnych spotkań na budowie. Handlowcy dysponują filmami z przykładowych lokali w standardzie deweloperskim. Na życzenie klienta, zaopatrzeni w kamerę, pokazują wnętrze budynku i plac budowy „na żywo”. Podczas prezentacji klienci mogą prowadzić rozmowę, zadawać pytania, poznawać najlepsze okazje z dziesiątek atrakcyjnych lokali w naszych inwestycjach: Bliska Wola Tower na warszawskiej Woli, Jerozolimskie Invest w Warszawie, gdzie mamy wykończone i wyposażone, gotowe do zamieszkania apartamenty, Willa Wiślana na Tarchominie, Stacja Centrum w Pruszkowie, Osiedle Tysiąclecia w Katowicach oraz Hanza Tower w Szczecinie. Ponadto jesteśmy aktywni w sieci, a uzupełnieniem jest komunikacja poprzez sms, mailing i za pośrednictwem strony internetowej. 

Eryk Nalberczyński, dyrektor ds. sprzedaży w Lokum Deweloper

Dbając bezpieczeństwo klientów i pracowników na początku marca podjęliśmy decyzję o zamknięciu biur sprzedaży. Cały czas pozostajemy jednak aktywni. Nasi doradcy pracują zdalnie, a komunikacja z klientami odbywa się drogą mailową i telefoniczną. Możliwa jest także przez komunikatory internetowe. Rezerwacji mieszkań również można dokonać on-line.

Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska

Przede wszystkim bardzo mocno postawiliśmy na spotkania online, zarówno w procesach administracyjnych, jak i kontaktach z nabywcami. Pracujemy z naszymi klientami poprzez wirtualne biura sprzedaży, jednak w kluczowych kwestiach jesteśmy otwarci także na spotkania indywidualne. Od 4 maja w związku z dużym zapotrzebowaniem nabywców otworzyliśmy nasze biura sprzedaży także w wersji klasycznej z zachowaniem procedur bezpieczeństwa i niezbędnych środków ochrony.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.