PARTNER PORTALU partner portalu

Energa zapewnia, że dostawy prądu i ciepła nie są zagrożone

Dostawy energii elektrycznej i cieplnej nie są zagrożone, ale salony obsługi klientów i placówki Energi będą nieczynne do odwołania. Choć zgłoszenia o awariach są przyjmowane jak dotąd, to praca monterów w terenie jest ograniczona - informuje we wtorek Energa.

Autor: PAP 17 marca 2020 15:15

Spółka tłumaczy w komunikacie, że wdraża kolejne działania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa klientom i pracownikom.

"Do odwołania większość spraw załatwić można głównie przez Internet - zamknięte są salony obsługi Energi Obrotu, a także placówki Energi Operatora. Ograniczona została także praca monterów działających w terenie. Wszelkie zgłoszenia dotyczące awarii są przyjmowane jednak jak do tej pory. Zagrożone nie są także dostawy energii elektrycznej" - poinformowała we wtorek Energa.

Zapewniła, że robi wszystko, aby zminimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem.

"W Enerdze SA cały czas pracuje Zespół ds. monitorowania zagrożenia COVID-19, który regularnie rekomenduje działania zapobiegające dla wszystkich spółek Grupy. Rekomendowane i przestrzegane są zachowania zgodne z komunikatami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wszyscy pracownicy, którzy mają taką możliwość, pracują zdalnie. W siedzibach spółek ogromny nacisk kładziony jest na sprawy higieny" - czytamy w komunikacie.

Spółka zapewniła, że szczególnie troszczy się o tych pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem; przede wszystkim o pracowników Energi Obrotu pracujących na co dzień w obsłudze klienta, a także Energi Operatora - np. monterów działających w terenie.

"Energa Obrót do odwołania zamknęła swoje własne salony sprzedaży, taką rekomendację skierowano też do punktów partnerskich (więcej informacji o działaniu placówek znaleźć można na stronie https://www.energa.pl/dom/placowki). Skrócone zostały też godziny pracy infolinii - telefon 555 555 555 dostępny jest teraz od poniedziałku do piątku w godz. 7-16 dla klientów indywidualnych i 8-16 dla przedstawicieli firm. Pracownicy obsługi w większości pracują zdalnie. Do minimum zostały ograniczone też działania marketingu bezpośredniego" - podano.

"Zakażeniom koronawirusem aktywnie zapobiega też Energa Operator. Początkowo przed placówkami spółki pojawiły się pojemniki na dokumenty - wszystko po to, aby zminimalizować kontakt Klient - Pracownik. Teraz działalność placówek została całkowicie zawieszona. Ograniczony do minimum został także zakres prac monterów".

Stąd decyzja o zawieszeniu przyłączania mikroinstalacji, parametryzacji liczników związanej ze zmianą grup taryfowych, wymiany zabezpieczeń przedlicznikowych, wynikająca ze wzrostu mocy przyłączeniowej/zamówionej. Na razie nie będzie też sprawdzeń czy badań liczników energii elektrycznej, wymiany legalizacyjnej liczników, montażu plomb, reklamacyjnych odczytów ani demontażu licznika na zlecenie klienta.

Spółka podkreśliła jednak, że na bieżąco analizowane są zgłoszenia uszkodzeń liczników, a także instalacji nowych układów pomiarowych.

Spółka podała dane kontaktowe dotyczące zgłoszeń o awariach, braku napięcia czy zagrożeniach wynikających z pracy sieci elektroenergetycznej. Czynne są całodobowo następujące kanały kontaktu:

Telefon alarmowy 991 lub +48 58 767 43 50,sms o treści AWARIA na numer 3991 formularz zgłoszeniowy https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/awaria)

Pracownicy Energi Operatora zachęcają też do korzystania z formularza: https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/pytania-i-reklamacje lub kontaktu listownego na adresy poszczególnych oddziałów Energi Operatora.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.