PARTNER PORTALU partner portalu

Finał konkursu obido.pl i RMF FM

Zakończyła się pierwsza edycja konkursu organizowanego na antenie RMF FM przez największą platformę klientów rynku deweloperskiego, obido.pl. Nagrodę główną, czyli zwrot maksymalnie 300 tys. zł za zakup mieszkania znalezionego za pośrednictwem obido.pl, otrzymała pani Paulina z Warszawy, która kupiła mieszkanie w jednej z warszawskich inwestycji firmy Atal.

Autor: housemarket.pl 27 listopada 2019 15:39

Dwie osoby w finale konkursu

Furtką do udziału w konkursie była odpowiedź na otwarte pytanie „Jakie pomieszczenie w Twoim wymarzonym domu będzie Twoim ulubionym i dlaczego?”. Z nadesłanych odpowiedzi komisja konkursowa wybrała dwie najciekawsze, a ich autorzy zakwalifikowali się do wielkiego finału, który rozegrano na antenie RMF FM.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W finale zmierzyły się dwie panie: Dorota z Krakowa i Paulina z Warszawy. Tym razem liczył się refleks i zimna krew. Prowadzący zadawał pytanie z szeroko pojętej kategorii „dom”, a która z finalistek chciała udzielić odpowiedzi, musiała się zgłosić jako pierwsza. Do zwycięstwa trzeba było zgromadzić trzy punkty.

Po dwóch pytaniach dwa do zera prowadziła pani Dorota z Krakowa. Potem jednak los się odwrócił i było dwa do dwóch. Emocje osiągnęły szczyt, gdy prowadzący audycję nie dokończył czytać finałowego pytania, a pani Paulina zgłosiła się do odpowiedzi. „Jaką powierzchnię miałby salon w waszym wymarzonym mieszkaniu…” – usłyszała ona tylko pierwszą część pytania.

„25 metrów” – zabrzmiała niepewna odpowiedź, a prowadzący audycję zaniemówił. Okazało się, że dalsza część pytania brzmiała następująco: „…gdyby pokój był kwadratem, a ściany miały długość pięciu metrów”. „Bo w tym mieszkaniu, które wybrałam, mam 25!” - powiedziała tylko przeszczęśliwa pani Paulina.

Zgłoszenie na ostatnią chwilę

- Dzień później sprawdziłam to i okazało się, że tak naprawdę salon ma 23 metry. Dobrze, że tego nie wiedziałam w czasie finału konkursu - śmieje się dziś pani Paulina. - Cały czas mówiłam, że wyślę zgłoszenie na konkurs i jakoś to przekładałam. W końcu zapomniałam całkowicie, ale zadzwonił do mnie konsultant z obido i przypomniał o tej możliwości. Gdyby nie on, w ogóle nie wzięłabym udziału w grze - wspomina zwyciężczyni.

Pani Paulina oglądała różne mieszkania (same poszukiwania trwały około trzy miesiące), a do tego konkretnego przekonał ją funkcjonalny rozkład na planie kwadratu.

- Zwyciężczyni życzymy dużo szczęśliwych chwil w nowym mieszkaniu. Jest nam niezwykle miło, że zdecydowała się na zakup lokalu na naszym osiedlu na warszawskim Ursusie. I dołączyła tym samym do grona kilkudziesięciu tysięcy osób z całej Polski, które postanowiły zamieszkać w inwestycjach Atal - mówi Zbigniew Juroszek, prezes Atal.

To nie koniec gry

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu kampanii - deklaruje Marian Bruliński, wiceprezes i dyrektor marketingu obido.pl. - Wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku wrócimy do tematu i zorganizujemy taki lub podobny konkurs - dodaje.

Według danych RMF FM z oprogramowania Telmar Breaktime informacja o konkursie dotarła do 14,5 mln Polaków, a średnio każda z tych osób usłyszała informację 56 razy. W konkursie wzięło udział 2631 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.