
4 Design Days to prawdziwe święto architektury i designu. 6. edycja wydarzenia zgromadzi czołowych przedstawicieli architektów, projektantów i producentów wyposażenia wnętrz z Polski i zagranicy. Architekta Roberta Koniecznego oraz innych Ambasadorów marki będzie można spotkać na stoisku Geberit.
6. edycja 4 Design Days zgromadzi w przestrzeniach Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach architektów i projektantów z Polski oraz zagranicy, inwestorów, deweloperów, producentów, przedstawicieli władz samorządowych i miłośników designu. Wydarzenie odbędzie się w sprawdzonej formule dwóch dni dla biznesu i dwóch dni otwartych. Podczas kilkudziesięciu sesji panelowych eksperci porozmawiają o kierunkach rozwoju współczesnej architektury i projektowania. Będzie można też odwiedzić stoiska kilkuset producentów i dostawców wyposażenia wnętrz.
Na tegorocznej, pierwszej po pandemii, edycji 4 Design Days nie może zabraknąć marki Geberit – czołowego producenta wyposażenia sanitarnego. Na tę okazję firma zaprojektowała przestronne stoisko, na którym zaprezentowane zostaną zarówno sztandarowe produkty pod logo marek Koło i Geberit, jak i nowości. Po wywołanej pandemią przerwie w imprezach targowych, to doskonała okazja, by poznać i bliżej przyjrzeć się ofercie firmy, ale także spotkać się i porozmawiać na żywo z jej przedstawicielami i ambasadorami marki. Tych ostatnich można także będzie posłuchać w trakcie licznych prelekcji i dyskusji, gdzie będą dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniami zawodowymi, ale też debatować nad kondycją współczesnej architektury, designu i sztuki projektowania oraz jej znaczeniem w postpandemicznej rzeczywistości. Na wszystkie cztery dni targowe Geberit zaplanowała szereg spotkań i atrakcji - zarówno na własnym stoisku nr 56, jak i podczas wspólnych dla całego eventu debat.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Stoisko marki Geberit o powierzchni 72 m2 na tegoroczną edycję 4 Design Days zaprojektowały Anna Niedopytalska i Beata Smulska. Założeniem projektu była prezentacja marki od strony produktów wyposażenia łazienki, takich jak ceramika, meble łazienkowe, powierzchnie prysznicowe, czy toalety myjące. Na stoisku w kilku miejscach zostały zastosowane pompy wodne, dzięki czemu będzie można zobaczyć, jak działają systemy toalet myjących AquaClean oraz innowacyjny system spłukiwania TurboFlush. Jest również specjalna przestrzeń do prezentacji modułu DuoFresh, który w prosty sposób niweluje nieprzyjemne zapachy w łazience. Dodatkowo będzie zaprezentowana ściana z galerią tzw. moodboard’ów (czyli tablicą inspiracji), przedstawiających 12 różnych zestawień kolorystycznych, stworzonych przy użyciu próbek materiałów wykończeniowych – tkanin, drewna, ceramiki.
Już pierwszego dnia targów – 27 stycznia o godzinie 10 na stoisku marki będzie miało miejsce spotkanie architektów i projektantów wnętrz, będących Ambasadorami marki. Tego samego dnia o godzinie 12:00 można będzie posłuchać zaproszonej przez markę architektki Anny Federowicz z pracowni Tremend, która z ramienia Geberit weźmie udział w dyskusji „Design na scenie: Transformacje. Przestrzeń zdefiniowana na nowo. Praca – przestrzenie biurowe”.