PARTNER PORTALU partner portalu

GIS o zapewnieniu właściwych warunków pracy dla pośredników nieruchomości

Pracodawcy powinni zapewnić odpowiednie warunki pracy pracownikom np. rękawiczki jednorazowe, środki do dezynfekcji, dostęp do miejsc, gdzie mogą umyć ręce - odpowiada GIS na pytanie Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości ws. zapewnienia właściwych warunków pracy przez pośredników nieruchomości.

Autor: Pap 06 maja 2020 11:49

Jak wskazał sanepid w wytycznych przekazanych PFRN ryzyko zakażenia koronawirusem zmniejszy zachowanie bezpiecznej odległości do rozmówcy (1-1,5 m) oraz między stanowiskami pracy (co najmniej 1,5 m).

Pracownicy i klienci powinni mieć też dostęp do miejsc, w których mogą umyć ręce mydłem i wodą. Dozownik z płynem odkażającym ręce, podobnie jak instrukcja mycia rąk powinny znajdować się w widocznym miejscu. Dozownik musi być na bieżąco uzupełniany.

GIS przypomniał także, że należy unikać dotykania twarzy rękami, zwłaszcza ust, nosa i oczu, a także przestrzegać higieny oddychania i kaszlu, podczas którego należy zgiętym łokciem lub chusteczką zakryć usta i nos. Jak najszybciej wyrzucić zużytą chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce mydłem i wodą lub zdezynfekować je środkami na bazie alkoholu (min.60 proc.).

Ponadto sanepid zalecił, by powierzchnie w pracy były czyste i higieniczne. Biurka, stoły, klamki, włączniki światła, poręcze muszą być regularnie przecierane środkiem dezynfekcyjnym lub wodą z detergentem, a toalety regularnie i starannie sprzątane, również przy użyciu wody z detergentem. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.