Hair otwiera dom cyfrowy

Firma Haier, z branży AGD, prezentuje pierwszy cyfrowy dom przyszłości, w którym odwiedzający mogą swobodnie poruszać się i wchodzić w interakcje. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji produktów w swoim domu tak, jakby były one fizycznie obecne.

Autor: housemarket.pl 16 listopada 2021 13:13

  • Haier otwiera we wszystkich krajach Europy pierwszy wirtualny showroom, przełamując barierę tradycyjnych narzędzi fotograficznych dzięki niepowtarzalnym i wciągającym cyfrowym możliwościom w czasie rzeczywistym.
  • Do zbudowania architektury user experience firma Haier wykorzystała platformę chmurową Neosperience Reality Plus. 

Dzięki wirtualnemu showroomowi Haier, odwiedzający będą mieli możliwość – przy użyciu swojego komputera, smartfona lub tabletu – swobodnego poruszania się w dwóch odrębnych, trójwymiarowych środowiskach, w których będą mogli poznać najnowsze produkty producenta.

Za pomocą jednego kliknięcia użytkownik zanurzy się w pełni zintegrowanym i dostosowanym do potrzeb „domu przyszłości”. Dzięki opublikowanym tam filmom, wirtualnym katalogom czy ulotkom pozna piekarniki, lodówki, chłodziarki do wina i pralki Haier, przedstawione w najwyższej rozdzielczości, co umożliwi dostrzeżenie każdego szczegółu mebli czy tekstury.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Po kliknięciu w pulsującą ikonę przy dostępnym w wirtualnym showroomie produkcie wyświetlą się wszystkie informacje i szczegóły techniczne, wraz z możliwością – dzięki rozszerzonej rzeczywistości – przenoszenia produktów do środowiska domowego, zachowując ich kolory, cechy i wymiary. W ten sposób użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji urządzeń w różnych przestrzeniach, wraz z możliwością zmiany produktów na inne urządzenia dostępne w systemie i automatycznego wyświetlania ich w wirtualnym showroomie.

- Otwarcie naszego wirtualnego showroomu to kolejny krok marki Haier w kierunku oferty, która jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb, zaawansowana technologicznie i charakteryzuje się wzornictwem premium" - powiedział Arnaud Guillot, Brands Director of Haier Europe. "Misją Haier jest oferowanie naszym konsumentom najwyższej jakości, unikalnych doświadczeń i jesteśmy przekonani, że ta interaktywna i wciągająca podróż do naszego ekosystemu spełni ich oczekiwania - dodał.

Do zbudowania architektury user experience firma Haier wykorzystała platformę chmurową Neosperience Reality Plus, która dzięki technologiom WebGL i gITF nie wymaga od użytkownika końcowego instalacji żadnej aplikacji i pozwala na powielanie szczegółów, kształtów, kolorów i materiałów bez uszczerbku na szybkości sterowania.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.