Jak skutecznie wspierać sprzedaż inwestycji mieszkaniowych. Kup i Mieszkaj radzi



Housemarket.pl - 30 lipca 2020 10:58


Co jest kluczowe we współczesnym marketingu deweloperskim? - mówi Karolina Bednarska, Marketing Manager Kup i Mieszkaj.

{film;18031}

Jak zapewnia ekspertka, nie ma "złotej" recepty na sukces w marketingu deweloperskim.

- Są jednak aspekty, na które należy zwrócić uwagę. Jakość wykorzystywanych materiałów, kampanie internetowe oraz ludzie to tylko część elementów, które mają wpływ na skuteczność działań - mówi Karolina Bednarska, Marketing Manager Kup i Mieszkaj.

Jeśli chodzi o wykonywanie dobrych jakościowo materiałów, należy zwrócić uwagę na wizualizacje, w tym również 3D. - W dzisiejszych czasach możemy wykorzystywać drony i programy komputerowe tak, by umiejscowić powstający budynek w realne otoczenie. Dzięki temu potencjalny klient ma szansę wyobrazić sobie finalny kształt bryły i otoczenie budynku - mówi Karolina Bednarska.

Standardem są również strony internetowe (najlepiej responsywne) i bardzo dobre jakościowo materiały drukowane. - Warto pamiętać, że materiały drukowane są jednocześnie wizytówką dewelopera - nadmienia Karolina Bednarska.

W przypadku kampanii internetowych, kluczowym może okazać się przemyślane łączenie wewnętrznych narzędzi firmowych z publikacjami, prezentacjami, portalami i narzędziami oferowanym, m.in. przez inne źródła. - Dzięki temu zyskamy możliwość weryfikowania skuteczności kampanii - wyjaśnia Karolina Bednarska. - Zachęcam też do weryfikacji narzędzi, z których korzystamy.

Trzecim czynnikiem mający ogromy wpływ na skuteczność działań marketingowych jest czynnik ludzki. - Dział marketingu powinien bardzo blisko współpracować z działem sprzedaży i bezpośrednio z handlowcami - radzi Marketing Manager Kup i Mieszkaj.