PARTNER PORTALU partner portalu

Jak skutecznie wspierać sprzedaż inwestycji mieszkaniowych. Kup i Mieszkaj radzi

Co jest kluczowe we współczesnym marketingu deweloperskim? - mówi Karolina Bednarska, Marketing Manager Kup i Mieszkaj.

Autor: Housemarket.pl 30 lipca 2020 10:58

Jak zapewnia ekspertka, nie ma "złotej" recepty na sukces w marketingu deweloperskim.

- Są jednak aspekty, na które należy zwrócić uwagę. Jakość wykorzystywanych materiałów, kampanie internetowe oraz ludzie to tylko część elementów, które mają wpływ na skuteczność działań - mówi Karolina Bednarska, Marketing Manager Kup i Mieszkaj.

Jeśli chodzi o wykonywanie dobrych jakościowo materiałów, należy zwrócić uwagę na wizualizacje, w tym również 3D. - W dzisiejszych czasach możemy wykorzystywać drony i programy komputerowe tak, by umiejscowić powstający budynek w realne otoczenie. Dzięki temu potencjalny klient ma szansę wyobrazić sobie finalny kształt bryły i otoczenie budynku - mówi Karolina Bednarska.

Standardem są również strony internetowe (najlepiej responsywne) i bardzo dobre jakościowo materiały drukowane. - Warto pamiętać, że materiały drukowane są jednocześnie wizytówką dewelopera - nadmienia Karolina Bednarska.

W przypadku kampanii internetowych, kluczowym może okazać się przemyślane łączenie wewnętrznych narzędzi firmowych z publikacjami, prezentacjami, portalami i narzędziami oferowanym, m.in. przez inne źródła. - Dzięki temu zyskamy możliwość weryfikowania skuteczności kampanii - wyjaśnia Karolina Bednarska. - Zachęcam też do weryfikacji narzędzi, z których korzystamy.

Trzecim czynnikiem mający ogromy wpływ na skuteczność działań marketingowych jest czynnik ludzki. - Dział marketingu powinien bardzo blisko współpracować z działem sprzedaży i bezpośrednio z handlowcami - radzi Marketing Manager Kup i Mieszkaj.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.