PARTNER PORTALU partner portalu

Miejscy administratorzy nieruchomości ruszą w teren

Urzędnicy w Łodzi chcą, żeby administratorzy pracowali przede wszystkim w terenie. Na klatkach schodowych nieruchomości zawisną namiary do odpowiednich pracowników.

Autor: HouseMarket.pl 19 stycznia 2016 14:29

W kwietniu w Łodzi zamiast pięciu Administracji Zasobów Komunalnych powstanie Zarząd Lokali Miejskich. Będzie odpowiadać za remonty, windykacje, rozbiórki, zamianę i wynajem mieszkań.

 Miejscy administratorzy nieruchomości mają stać się rzecznikami mieszkańców, którzy będą załatwiali sprawy najemców od początku do końca.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Chcemy, żeby administratorzy pracowali przede wszystkim w terenie, na klatkach schodowych nieruchomości zawisną namiary do odpowiednich pracowników – powiedział Przemysław Mroczkowski, wicedyrektor wydziału budynków i lokali.

Na posiedzeniu komisji gospodarki mieszkaniowej i komunalnej mówił, że na 630 osób zatrudnionych w administracjach zasobów komunalnych 100 pracuje w księgowości.

- W wielu przypadkach dwukrotnie wykonywano tę samą pracę, dzięki powstaniu ZLM, to z pewnością się zmieni – podkreślił wicedyrektor.

Jak informuje łódzki ratusz, w planach jest powstanie infolinii dla mieszkańców, która ma znacznie ułatwić kontakt z urzędnikami. Pracownicy magistratu planują szkolenia dla administratorów i podkreślają, że zmiany nie będą wiązać się ze zwolnieniami pracowników. Zamiast pięciu budynków, w których mieszczą się administracje oraz 26 rejonów obsługi najemców będzie jedna siedziba zarządu i 14 RON-ów. Koszty obsługi administracji w ciągu dwóch lat mają zmniejszyć się o 10 procent.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.