Mieszkańcy marzli, bo galeria nie płaciła rachunków

W budynku KEN 93 w Warszawie przywrócono dostawy ogrzewania i ciepłej wody. Po tym jak galeria i część biurowa nie zapłaciły swoich rachunków, operator odciął media – informuje tvnwarszawa.tvn24.pl.

Autor: tvnwarszawa.tvn24.pl 14 października 2016 11:45

Przez ponad tydzień lokatorzy przy ul. KEN 93 musieli radzić sobie bez ogrzewania i ciepłej wody. Większość z nich włączała elektryczne grzejniki, inni wodę podgrzewali w garnkach.

Powodem odłączenia mediów były nieopłacone rachunki. Tyle, że mieszkańcy płacili. W budynku przy KEN 93 oprócz mieszkań jest część biurowo-handlowa. Jej administrator nie pokrywał swojej części rachunków. W konsekwencji firma Veolia zdecydowała się odciąć dostawy do budynku.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rozwiązaniem, jakie proponowała administracja, było założenie oddzielnych węzłów cieplnych, aby centrum handlowe rozliczało się oddzielnie, a mieszkańcy oddzielnie. Obecnie trwają negocjacje w sprawie ich zamontowania. Umowy na rozdzielenie węzła zostały podpisane – informuje tvnwarszawa.tvn24.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.