Mieszkańcy marzli, bo galeria nie płaciła rachunków

W budynku KEN 93 w Warszawie przywrócono dostawy ogrzewania i ciepłej wody. Po tym jak galeria i część biurowa nie zapłaciły swoich rachunków, operator odciął media – informuje tvnwarszawa.tvn24.pl.

Autor: tvnwarszawa.tvn24.pl 14 października 2016 11:45

Przez ponad tydzień lokatorzy przy ul. KEN 93 musieli radzić sobie bez ogrzewania i ciepłej wody. Większość z nich włączała elektryczne grzejniki, inni wodę podgrzewali w garnkach.

Powodem odłączenia mediów były nieopłacone rachunki. Tyle, że mieszkańcy płacili. W budynku przy KEN 93 oprócz mieszkań jest część biurowo-handlowa. Jej administrator nie pokrywał swojej części rachunków. W konsekwencji firma Veolia zdecydowała się odciąć dostawy do budynku.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rozwiązaniem, jakie proponowała administracja, było założenie oddzielnych węzłów cieplnych, aby centrum handlowe rozliczało się oddzielnie, a mieszkańcy oddzielnie. Obecnie trwają negocjacje w sprawie ich zamontowania. Umowy na rozdzielenie węzła zostały podpisane – informuje tvnwarszawa.tvn24.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych