PARTNER PORTALU partner portalu

Nickel Development: świat deweloperów nie kończy się na online. Spotkania ważne również w czasie epidemii

Mimo epidemii koronawirusa można sprzedawać mieszkania i domy. Ostrożność nie musi wyłączać normalności i sprawności funkcjonowania. W ostatnich dwóch tygodniach firma Nickel Development podpisywała umowy z klientami oraz przekazywała nieruchomości nowym właścicielom. Procedury ostrożnościowe działają i pozwalają na spotkanie w tych momentach, kiedy są one niezbędne.

Autor: housemarket.pl 09 kwietnia 2020 15:11

Szczególne ograniczenia dotyczące funkcjonowania firm w czasie pandemii koronawirusa nie objęły firm budowlanych i deweloperskich. Prace na budowach są kontynuowane z zachowaniem zasady dystansowania, choć czasem w ograniczonym składzie. Handlowcy natomiast przenieśli się w dużej części do obszaru online. Wielu deweloperów zamknęło swoje biura, ale nie wszyscy ulegli tej presji.

Firma Nickel Development już po 13 marca, czyli po ogłoszeniu stanu epidemii i blokady gospodarczej sprzedawała mieszkania oraz przekazywała je nowym właścicielom. Specjaliści BHP opracowali dla dewelopera specjalne zasady organizacji pracy, do których stosują się pracownicy Biura Sprzedaży i Biura Obsługi Klienta, aby zapewnić bezpieczeństwo klientom i sobie, a przy tym nie wyłączyć sprawnego funkcjonowania organizacji. Do powyższego doszła także kreatywność związana z wdrożeniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Do biura Sprzedaży Nickel Development, mieszczącego się w Poznaniu, przy ul. Piątkowskiej 110, można wejść dosłownie z ulicy. Nie spotykamy nikogo po drodze, wystarczy wysiąść z samochodu zaparkowanego przy chodniku, dosłownie kilka metrów od wejścia do biura. Spotkania umawiane są na określone godziny, aby wewnątrz nie przebywało na raz więcej niż 5 osób, wliczając w to 2 lub 3 pracowników pełniących danego dnia dyżur. Przy wejściu zaaranżowano strefę dezynfekcji, do której ograniczono ruch listonoszy i dostawców, aby nie przenosić ewentualnych zarazków z zewnątrz na teren biura, gdzie w określonych okolicznościach mogą nadal odbywać się spotkania, przy uwzględnieniu zasad bezpieczeństwa.

- Dysponujemy dużą, wygodną salą konferencyjną, w której może przebywać kilka osób bez naruszania zasad bezpieczeństwa. Pomimo dostępnych i chętnie używanych komunikatorów, kupujący mieszkanie często przed podjęciem ostatecznej decyzji woli spotkać się osobiście. Chce poznać przedstawiciela firmy, której ma zaufać i której powierza swoje pieniądze. Może także obejrzeć makietę inwestycji, utwierdzić się w wyborze konkretnego mieszkania i uzyskać pewność, że podjęta decyzja jest najkorzystniejsza dla niego - mówi Barbara Czajka, specjalista ds. sprzedaży w Nickel Development.

Poznański deweloper współpracuje z dwiema kancelariami notarialnymi, gdzie w komfortowych (biorąc uwagę zasady ostrożności) warunkach może odbywać się podpisywanie umów.

- Podobne warunki, jak w naszym biurze przy ul. Piątkowskiej panują w kancelariach, gdzie podpisujemy umowy wymagające poświadczenia notarialnego. Ostatnio przy podpisaniu umowy klientów obsługiwał osobiście sam rejent, aby ograniczyć liczbę osób obecnych podczas spotkania. Cała nasza czwórka miała do dyspozycji dużą salę konferencyjną, po tym jak wszyscy przeszli dezynfekcję przy wejściu do biura – mówi. Sala miała uchylone okna, więc każdy czuł się komfortowo i bezpiecznie. Warunki umowy zostały omówione wcześniej mailowo, więc spotkanie trwało możliwie krótko  - opowiada Barbara Czajka.

Normalna praca odbywa się również w Biurze Obsługi Klienta. Jak opowiada jego pracownik - Maciej Dropik, w ostatnim czasie przeprowadził kilka odbiorów technicznych oraz przekazywał domy nowym właścicielom.

- Zachowujemy zasady ostrożności i ograniczamy liczbę osób obecnych na spotkaniach, ale poza tym wywiązujemy się na bieżąco z naszych obietnic i obowiązków wobec klientów. Dla tych, którym zależy na czasie, potrafimy zaaranżować warunki, które będą gwarantować bezpieczeństwo - podkreśla Maciej Dropik.

W zakresie obsługi online Nickel Development uruchomił usługę na platformie Autenti, za pośrednictwem której można zawierać wszystkie umowy nie wymagające poświadczenia notarialnego. Należą do nich zyskujące na popularności umowy rezerwacyjne, które w aktualnych okolicznościach mają wydłużony okres obowiązywania - w zależności od ustaleń z klientami, nawet do ośmiu tygodni. Przedtem były one ustalone sztywno na równe cztery tygodnie.

Deweloper stawia również na dodatkową aktywność online w obszarze poradników. Na stronie internetowej pojawiło się w ostatnich więcej nowych materiałów merytorycznych, tworzonych przez specjalistów z różnych obszarów działalności firmy.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.