Nowy administrator lokali komunalnych w Siedlcach

Od 1 stycznia 2016 roku zarządzanie budynkami oraz lokalami mieszkalnym i użytkowymi, będącymi w zasobach miasta Siedlce będzie prowadzone przez Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego.

Autor: HouseMarket.pl 30 grudnia 2015 14:45

Jak informuje siedlecki ratusz, od 1 stycznia 2016 r. wszelkie sprawy związane z użytkowaniem lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach będących w zasobie Siedlec należy zgłaszać osobiście, listownie, elektronicznie lub telefonicznie w biurze Siedleckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego przy ul. Starowiejskiej 60 lub przy. ul. ul. Bolesława Prusa 18.

Czynsz i pozostałe opłaty z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych należy uiszczać bez dodatkowych opłat w placówce Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. o/Siedlce przy ulicy Szaloma Asza 4.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.