PARTNER PORTALU partner portalu

O rozwoju osobistym, nieruchomościach i teatrze opowiada Rafał Kus z Decoroom

Ma Pan bardzo ciekawy dorobek zawodowy. Prawnik, manager, PR-owiec, nauczyciel w liceum ogólnokształcącym, wykładowca akademicki, wieloletni pracownik administracji samorządowej i rządowej. Czy był w Pańskiej pracy jakiś moment przełomowy? Moment, który zdecydował o wyborze branży związanej z architekturą wnętrz?

Parafrazując słynną kwestię Ireny Kwiatkowskiej z kultowego serialu pt. Czterdziestolatek „jestem mężczyzną pracującym i żadnej pracy się nie boję”. Fakt, robię wiele rzeczy w życiu zawodowym, bo w każdej aktywności odnajduję inne elementy radości i satysfakcji. Praca w biznesie daje ogromne spełnienie budowania czegoś nowego, nieustannej inspiracji, ciągłej nauki i doskonalenia siebie. Lubię podejmować nowe wyzwania, lubię wychodzić z własnej strefy komfortu, stąd moja decyzja o dołączeniu do zespołu Decoroom. Natomiast jako nauczyciel akademicki, czy nauczyciel w liceum ogólnokształcącym, mogę przekazywać moim młodym przyjaciołom zdobytą wiedzę i doświadczenie, nie teoretyczne, a praktyczne. Mogę naładować się energią od młodych ludzi i ruszać wspólnie z nimi w podbój świata. Młodzież jest cudowna, świetnie mi się z nimi pracuje. Trzeba jednak być autentycznym, fałsz, podwójne standardy, niespójność wyczują na kilometr. Jeśli chodzi o momenty przełomowe w mojej pracy to było ich kilka, zmieniałem miejsce zamieszkania, miejsce pracy lub branżę. Żadnej decyzji nie żałuję, każde wcześniejsze doświadczenie zawodowe sprawia, że dziś mogę być lepszą wersją siebie.

W Decoroom jest Pan odpowiedzialny za dbanie o rozwój firmy. Na jakie wartości zwraca Pan szczególną uwagę w swojej pracy?

Można by to określić skrótem SWZ, już wyjaśniam co on oznacza w odniesieniu do klientów i współpracowników.

S to szacunek. Szacunek wobec klienta - umiejętne gospodarowanie jego czasem, dobre wyczucie potrzeb oraz dostosowanie budżetu do ich możliwości. Szacunek dla współpracowników to w mojej ocenie przestrzeganie zasad i standardów, na które się umówiliśmy. Dbanie i udoskonalanie procesów komunikacji, wzmacnianie talentów i rozwijanie umiejętności oraz pomoc w radzeniu sobie ze słabościami.

W to współpraca. Współpraca, a nie rywalizacja. Jestem wielkim zwolennikiem budowania zespołów, które razem przeżywają zarówno sukcesy, jak i porażki. Uważam, że współpraca wzmacnia zespół, czyni go silniejszym, bardziej odpornym na turbulencje. Rywalizacja wewnątrz spala i wyniszcza nawet najsilniejszych i najlepszych. Zespół wie z kim rywalizować na zewnątrz firmy, w duchu współpracy wewnątrz zespołowej. Jeśli chodzi o klientów - ta współpraca polega na wsłuchiwaniu się w potrzeby każdego indywidualnego klienta. Na linii klient – firma jest rozwinięciem pierwszej wartości szacunku. Współpraca wynika z szacunku. Szanujemy naszego klienta, dlatego chcemy z nim dobrze współpracować. Szanujemy naszą koleżankę, naszego kolegę z pracy, dlatego chcemy z nią z nim dobrze współpracować.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.