PARTNER PORTALU

OknoPlus wprowadza zakupy przez szybę i rozwija sprzedaż online

W kontekście zaistniałych okoliczności związanych z epidemią koronawirusa w Polsce, OknoPlus wprowadza #ZakupyPrzezSzybę. Nowe procedury przenoszą większą część działań i kontaktów firmy do bezpiecznej strefy „online” oraz gwarantują dodatkowe zabezpieczenie realizacji zamówień.

Autor: housemarket.pl 26 marca 2020 14:29

OknoPlus zapewnia bezpieczeństwo nie tylko naszym pracownikom, ale też klientom, kontrahentom i partnerom.

- W ramach akcji #ZakupyPrzezSzybę wdrażamy rozwiązania przenoszące większość naszych działań i konsultacji online. Uruchomiliśmy także program, który gwarantuje klientowi bezpieczeństwo finansowe przeprowadzenia transakcji zakupu okien online - mówi Wacław Figiel, prezes zarządu OknoPlus.

OknoPlus jest do dyspozycji klientów, kontrahentów i partnerów przez telefon, a także via e-mail, Skype i Messenger w standardowych godzinach pracy. Nie trzeba przychodzić do salonu, aby obejrzeć najnowsze propozycje okien. Sprzedawcy zapraszają na wirtualny spacer po wystawie z produktami, podczas którego pokazują ich wygląd, działanie, dostępne warianty. W trakcie takiej prezentacji odpowiadają też na pytania i doradzają w wyborze najlepszych rozwiązań - wszystko tak samo, jak podczas osobistej wizyty w salonie. Po wirtualnym, skype’owym spotkaniu przysyłają dokumenty ze szczegółami technicznymi, wyceny, umowy etc. Jeśli coś wymaga doprecyzowania, dostępni są na messengerowym czacie, pod telefonem i mailem. Wszystkie zamówienia realizowane są w normalnym trybie. Od teraz jednak dodatkowo - dla lepszego samopoczucia klientów „w niepewnych czasach epidemii” - wprowadzona została specjalna procedura "bezpieczny zakup okien".

- Program jest opracowany z myślą o tych osobach, które planowały zakup stolarki okiennej tej wiosny lub latem, jednak wstrzymały swoje decyzje z uwagi na obecną sytuację gospodarczą spowodowaną epidemią i obawę o realizację inwestycji - mówi Mariusz Kudas, doradca klienta OknoPlus.

Składa się zamówienie u autoryzowanego przedstawiciela handlowego i wpłaca 100 proc. zaliczki za zamówione okna. Kwota ta lokowana jest i „zamrażana” na specjalnie wyodrębnionym koncie. Po zaksięgowaniu wpłaty bank przesyła klientowi potwierdzenie jej dokonania, a OknoPlus natychmiast rozpoczyna realizację zamówienia. Pieniądze pozostają na tym koncie aż do momentu dostarczenia zamówionych produktów na budowę i/lub zakończenia ich montażu. Dopiero po tym, jak klient potwierdzi realizację zamówienia, wpłacone przez niego środki przesuwane są na właściwe konto OknoPlus. Dzięki takiej procedurze każdy klient zyskuje pewność, że niezależnie od zmian, jakie mogą obecnie zachodzić w branży budowlanej, jego pieniądze są całkowicie bezpieczne, a zamówienie zostanie zrealizowane.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.