PARTNER PORTALU partner portalu

PKO BP z wideodoradcą dla klientów indywidualnych

Klienci indywidualni PKO Banku Polskiego mogą korzystać z usług wideodoradcy; do tej pory mogły to robić jedynie firmy - poinformował bank. Podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek m.in. o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne.

Autor: housemarket.pl 10 sierpnia 2020 11:38

"PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym. Każdy kto będzie chciał porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych, a także wypełnić z jego pomocą wniosek o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową, ubezpieczenie komunikacyjne albo limit odnawialny w koncie, będzie to mógł zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem" - poinformował bank w komunikacie.

Jak dodano, do tej pory z tej usługi korzystali klienci firmowi.

"Zgodnie z zapowiedzią złożoną w maju, kiedy to bank uruchomił usługę wideodoradcy dla firm, rozszerzamy jej zakres udostępniając ją także dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy nie tylko informują o ofercie banku podczas rozmowy on-line, ale także pomagają skorzystać z niej. Na początek mają możliwość złożenia wniosku o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie" - powiedział cytowany w komunikacie dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim Bartosz Błaszczyk.

Rozmowa wideo z doradcą PKO może odbyć się w dni robocze w godzinach 9-17.

"Chcąc z niej skorzystać należy wejść na stronę w serwisie internetowym banku i skorzystać z linku do krótkiego formularza rejestracyjnego, który należy wypełnić. Na podany adres, zamawiający rozmowę otrzymuje email z linkiem do przeprowadzenia testu połączenia. Należy postępować zgodnie z instrukcjami z e-maila i sprawdzić, czy link działa na urządzeniu, z którego dokonywane jest połączenie" - tłumaczy bank.

Przed zaplanowaną wideokonferencją z doradcą, na wskazany numer telefonu przyjdzie SMS, a na adres poczty elektronicznej e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania, z linkiem do połączenia wideo.

Bank zapewnia, że rozmowa wideo jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, rozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze.

PKO BP przypomina, że od maja usługa wideodoradcy jest dostępna dla klientów firmowych, którzy podczas spotkania online mogą porozmawiać na temat rozwiązań wspierających działalność firmy.

"W pierwszych tygodniach po uruchomieniu usługi klienci najczęściej łączyli się zdalnie z doradcą, aby uzyskać informacje na temat wsparcia w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej. Od teraz podczas wideorozmowy przedsiębiorcy będą mogli również uruchomić pożyczkę lub kredyt w rachunku bieżącym" - czytamy.

PKO Bank Polski jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając 18,4 proc. udziałów w rynku oszczędności, 17,6 proc. w rynku kredytów, 11,2 proc. w rynku leasingowym oraz 22,2 proc. w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. W I półroczu 2020 r. skonsolidowany zysk netto PKO BP wyniósł 1,3 mld zł, a wartość aktywów sięgnęła 377 mld zł. Bank posiada ponad 9,46 mln kart płatniczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.