Rankomat.pl startuje z najnowszą kampanią reklamową ubezpieczeń nieruchomości

W nowych spotach Rankomat.pl, ambasador marki, Hubert Urbański, tym razem promuje kategorię ubezpieczeń nieruchomości, podkreślając, że to, co dla nas drogie można niedrogo ubezpieczyć.

Autor: housemarket.pl 19 kwietnia 2022 11:33

  • Edukacja w temacie zakresu ubezpieczeń nieruchomości staje się coraz bardziej istotna.
  • W 2018 roku ponad 80 proc. badanych Polaków nie znała pełnego zakresu swojej polisy mieszkaniowej, a w ubiegłym roku tylko co czwarty decydował się na rozszerzoną ochronę swoich czterech kątów.
  • Taki stan rzeczy wiąże się z dużym ryzykiem, które zadziała na niekorzyść konsumentów w przypadku zniszczenia mienia. Próba samodzielnych napraw może mocno uderzyć po kieszeni, ponieważ koszty materiałów budowlanych wciąż rosną.

- Widzimy rosnącą świadomość konsumentów w obszarze ubezpieczeń nieruchomości. Odnotowujemy znacznie większe zainteresowanie treściami dotyczącymi zakresu ubezpieczenia, a co za tym idzie, także większe zainteresowanie samym produktem - klienci chcą tym samym jak najlepiej chronić swój majątek. W rankomat.pl mogą liczyć na nasze kilkunastoletnie doświadczenie oraz wsparcie, które zapewniają im wybór najlepiej dopasowanych polis – mówi Dawid Pożoga CMO rankomat.pl.

Warto również podkreślić, że polisa mieszkaniowa chroni to, co jest dla konsumentów najcenniejsze – dom lub mieszkanie, za stosunkowo niewielkie pieniądze. Przykładowo w ubiegłym roku średnia polisa mieszkaniowa w Warszawie kosztowała 550 zł, jednak najtańsze ubezpieczenie 50-metrowego mieszkania w stolicy można było wykupić już od 190 zł. Polisa stanowi więc zaledwie 0,03 proc. wartości mieszkania. Dla porównania średnie OC dla warszawskich kierowców wynosi ok. 700 zł. Na cenę wpływa oczywiście między innymi zakres ochrony. Dlatego rankomat.pl, mając na względzie troskę o właścicieli domów i mieszkań, przygotował kampanię, która definiuje możliwe zagrożenia i pomaga chronić się przed ich skutkami.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Coraz częściej zjawiska pogodowe zagrażają nieruchomościom

Innym czynnikiem, który zwiększa świadomość konsumencką, są zagrożenia związane ze zmianami pogodowymi. W pierwszym kwartale 2022 r. na rządowych stronach pojawiło się aż 15 alertów RCB ostrzegających przed skutkami silnych wiatrów i zamieci. Wiatr zrywał dachy i linie energetyczne, wyrywał drzewa i przewracał ciężarówki. Tylko w ostatni weekend stycznia strażacy wyjeżdżali z pomocą prawie 20 tysięcy razy i pobili tym samym rekord największej od kilkudziesięciu lat liczby interwencji. Wszystko ze względu na zniszczenia wywołane silnymi wiatrami.

O rosnącym prawdopodobieństwie niebezpiecznych zjawisk pogodowych alarmują w swoich raportach m.in. eksperci Światowego Forum Ekonomicznego czy Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu przy ONZ. Także polscy naukowcy z IMGW, podsumowując 2021 rok, zwrócili uwagę na coraz częstsze występowanie niszczycielskich fenomenów pogodowych w postaci np. trąby powietrznej. W takich okolicznościach w sposób naturalny wzrastają obawy właścicieli domów i mieszkań, którzy chcą chronić swój dobytek. Tu z pomocą przychodzi rankomat.pl.

- W najnowszej kampanii pokazujemy, że to, co dla naszych Klientów jest drogie , zarówno pod względem emocjonalnym, jak i materialnym, można niedrogo ubezpieczyć. Pieczołowicie dobieramy detale wystroju naszego domu oraz jego wyposażenie, jednak zdarzenia losowe mogą przytrafić się w najmniej spodziewanym momencie. Mimo to odpowiednio dobrana polisa pomaga się przed nimi uchronić. W tej kwestii można liczyć na rankomat.pl, który stawia na szybkość, obiektywność i możliwość porównania oraz zakupu ubezpieczenia “od ręki”– komentuje Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.

Hubert Urbański wspiera klientów

Ponownie w reklamie spotykamy ambasadora marki Huberta Urbańskiego, który pomaga uchronić przed potencjalnymi niebezpieczeństwami i stratami jedną z rodzin. W tym wypadku wskazuje na burze, zalanie i kradzież, a także daje do zrozumienia, że czyhają na nich również inne zagrożenia.

Zarówno najnowszy, jak i poprzednie spoty bazują na nowej platformie komunikacyjnej porównywarki, która jest zorientowana na potrzebach klienta. Wychodząc im naprzeciw, rankomat.pl jasno wskazuje, że dzięki portfolio usług takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, nieruchomości, podróżne, na życie czy kredyty i pożyczki, a także oferty GSM, klient może samodzielnie, online, wybrać najlepszą dla siebie ofertę. Oczywiście zawsze może także liczyć na wsparcie doradców.

CZYTAJ TEŻ: UBEZPIECZENIE DOMU W BUDOWIE. O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ 

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a za produkcję dom produkcyjny Makata. Kampanię można zobaczyć w TV, internecie, będzie ona także wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 19.04. Spot jest dostępny także na kanale YT porównywarki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.