
Ponad milion klientów PGE korzysta już z eFaktury – poinformował PAP w środę wiceprezes zarządu PGE Obrót Tomasz Zaleszczyk. Dodał, że dzięki temu można swój rachunek opłacić korzystając m.in. z szybkich płatności internetowych.
Zdaniem Zaleszczyka, coraz więcej klientów rezygnuje z papierowej faktury nie tylko z wygody, ale również z troski o środowisko. "Z PGE eFaktury korzysta już ponad milion naszych klientów. Dla nich oraz dla nowych użytkowników tego rozwiązania rozszerzamy jego funkcjonalności" - dodał wiceprezes zarządu PGE Obrót.
Dzięki nowej funkcjonalności klient może zrealizować przelew wybierając opcję "zapłać online", która kieruje bezpośrednio do bramki płatniczej operatora płatności Blue Media. Opcja ta dostępna jest w wiadomości mailowej informującej o wystawieniu nowej PGE eFaktury.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Klient może również opłacić online PGE eFakturę poprzez serwis PGE eBOK (zakładka Finanse), w którym dodatkowo na bieżąco może sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.
Jak zapewnia spółka, przelewy elektroniczne, udostępnione dla klientów realizowane są zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Spółka ostrzega jednocześnie przed wzmożoną działalnością oszustów internetowych, którzy podszywając się pod PGE wysyłają fałszywe wiadomości email. Takie wiadomości mogą zawierać potencjalnie szkodliwe oprogramowanie i nieprawdziwą informację o kwocie do zapłaty lub nieprawidłowy numer konta do przelewu.
Aby upewnić się, że nadawcą wiadomości jest PGE Obrót, należy przed otwarciem załącznika sprawdzić nazwę i numer klienta w treści wiadomości.