PARTNER PORTALU partner portalu

Showroom na wyłączność i inne rozwiązania. Jak pracują architekci, deweloperzy i marki wnętrzarskie?

W związku z wprowadzeniem stanu epidemii i obostrzeniami, wiele sektorów gospodarki zmaga się z kryzysem. Jak wygląda sytuacja w branży nieruchomości i wykończenia wnętrz? Czy prace nadal trwają? W jaki sposób firmy odpowiadają na zmieniające się warunki pracy?

Autor: housemarket.pl 27 kwietnia 2020 12:01

Epidemia koronawirusa zmieniła tryb pracy niemal w każdej branży. Na szczęście, narzędzia, umożliwiające zdalne wykonywanie projektów, wielu firmom pozwalają zachować ciągłość działań. Oto rozwiązania stosowane przez architektów, deweloperów i marki wnętrzarskie.

Praca zdalna nie jest żadnym ograniczeniem dla tworzenia pięknych wnętrz...

Popyt na personalizowane mieszkania, sprawia, że inwestorzy chętnie korzystają z możliwości wykańczania mieszkań i domów pod klucz. Decoroom to pracownia, która specjalizuje się w tego typu realizacjach. Jak obecnie wygląda praca biura projektowego? Opowiedział o tym Adam Budzyński, wiceprezes zarządu.

- Naszym priorytetem jest dziś sprawne działanie bez narażania bezpieczeństwa ludzi i jakościowa, terminowa realizacja projektów, zarówno tych będących obecnie w procesie wykończenia, jak i świeżo rozpoczętych czy przyszłych zleceń. Dla klientów wybierających współpracę zdalną, nasi architekci przygotowują moodboardy w oparciu o zaproponowane materiały wykończeniowe i prezentują uzyskane efekty poprzez przesłanie zdjęć lub podczas wideorozmowy. Poza realizowanymi na bieżąco projektami, wciąż pozyskujemy nowe zlecenia, których realizacje dokładnie planujemy i przygotowujemy, mając na uwadze wszystkie czynniki związane z epidemią i jej potencjalnymi skutkami w segmentach rynku, z którymi jesteśmy związani. Naszą pracę bardzo usprawnia narzędzie, jak jest możliwość E-Podpisu. To pozwala nam na zdalne akceptowanie i podpisywanie dokumentów. Takie operowanie we współpracy z klientem zapewnia obydwu stronom maksymalny komfort i kontrolę nad procesem. W przypadku naszej pracowni praca zdalna nie jest żadnym ograniczeniem dla tworzenia pięknych wnętrz - wyjaśnia.

Showroom na wyłączność

Pracownia Decoroom wprowadziła także możliwość indywidualnych spotkań w showroomie, aby zagwarantować możliwość zapoznania się z ekspozycją, przy jednoczesnym zachowaniu środków ostrożności.

- Zainteresowani mogą obecnie umówić się na indywidualne spotkanie z Architektem w showroomie, gdzie zapewniamy im całkowicie bezpieczne i komfortowe warunki do konsultacji. Klient ma do dyspozycji ponad 300 m2 showroomu zaopatrzonego we wszystkie materiały wykończeniowe, który w danym czasie jest otwarty specjalnie dla niego. Cała przestrzeń ekspozycyjna dezynfekowana jest przed każdym spotkaniem a przy wejściu czekają środki ochrony osobistej, czego bezwzględnie przestrzegamy - dodaje Adam Budzyński.

Współpraca i szerzenie dobrych praktyk

Jak sytuacja wygląda z perspektywy deweloperów? Kluczem do sukcesu w walce z potencjalnym kryzysem jest dla nich wzajemne wsparcie, wymiana spostrzeżeń i utrzymanie restrykcji podczas pracy. Dbając o bezpieczeństwo i działając wspólnie, kontynuują działalność na budowach oraz w zakresie sprzedaży.

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.