Vetrex uruchomił zdalną obsługę zamówień

Vetrex wprowadził zdalną obsługę zamówień. Klienci mogą bez wychodzenia z domu zapoznać się z ofertą, uzyskać wsparcie doradców i złożyć zamówienie.

Autor: housemarket.pl 15 kwietnia 2020 09:45

- Bezpieczeństwo klientów jest dla nas szczególnie istotne. Zachowując restrykcyjne standardy sanitarne nasza fabryka wytwarza produkty, a Autoryzowane Salony Sprzedaży przyjmują zamówienia. Ofertowanie i wsparcie podczas procesu zakupowego może odbywać się zdalnie. W ten sposób chcemy ułatwić inwestorom wybór odpowiednich rozwiązań w dogodnym dla nich kanale komunikacji i skorzystanie z wiosennej promocji - mówi Paweł Bielak, prezes zarządu Vetrex.

Osoby, które chciałyby bez wychodzenia z domu zapoznać się z ofertą Vetrex i zamówić produkty, mogą wypełnić formularz dostępny producenta. W ciągu jednego dnia roboczego przedstawiciel firmy skontaktuje się z klientem i poleci mu położony najbliżej jego miejsca zamieszkania Autoryzowany Salon Sprzedaży. Następnie doradca z wybranego punktu handlowego skontaktuje się z klientem w przeciągu 24 godzin, by poznać jego potrzeby w celu przygotowania odpowiedniej oferty. Istnieje też możliwość samodzielnego wyszukania Autoryzowanego Salonu Sprzedaży Vetrex z listy dostępnej na stronie internetowej firmy.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Konsultacje z doradcami techniczno-handlowymi odbywają się w preferowany przez klienta sposób, np. w formie wideorozmowy za pośrednictwem komunikatorów internetowych, mailowo lub telefonicznie.

Produkty można obejrzeć nie tylko na firmowej stronie internetowej, ale również podczas wideorozmowy czy wirtualnego spaceru po ekspozycji. Osoby, które chciałyby zobaczyć je na żywo, są umawiane na wizytę w salonie sprzedaży.

Przed przygotowaniem finalnej oferty przedstawiciele salonu dokonają pomiaru na budowie lub w modernizowanym obiekcie. Podpisanie umowy może nastąpić w sposób dopasowany do potrzeb i wymagań klienta.

W przypadku bezpośrednich kontaktów z klientami, zarówno podczas wizyty w salonie, przeprowadzania pomiaru i montażu, przestrzegane są wszelkie procedury bezpieczeństwa. Pracownicy zostali wyposażeni w rękawiczki, maseczki i płyn dezynfekujący. Dbają oni również o utrzymanie bezpiecznej odległości. Spotkania w punktach handlowych odbywają się indywidualnie. Z kolei pomiary i montaże wykonywane są wówczas, gdy na budowie lub w modernizowanym obiekcie nie ma innych ekip ani osób trzecich.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych