PARTNER PORTALU partner portalu

Wacław Figiel. Okno Plus: Należało stanąć na wysokości zadania

Czy firmy nauczone doświadczeniem pandemicznym będą mocniej stawiać na tzw. Customer Experience, by przyciągnąć klienta?

Myślę, że to temat, który jest częściowo przed nami, ale jestem pewny, że dotychczasowe osiągnięcia, które w tej chwili zdobyła branża i nasza firma nie zostaną porzucone. Trwają intensywne prace w zakresie udoskonalania innowacyjnych kanałów obsługi klienta oraz nowoczesnej formy sprzedaży. To wszystko wymaga wiele wysiłku i kompleksowego spojrzenia na Customer Experience, na co w dużym stopniu kierujemy dziś swoją uwagę.

Rok, choć trudny, nie zatrzymał rozwoju marki. W ofercie pojawiło się wiele nowych rozwiązań. Ich premiery były trudniejsze do ogłoszenia niż w tradycyjnym kanale sprzedaży? Jak OknoPlus sobie z tym poradził?

Uznałbym to za zupełnie osobne przeżycie i absolutnie niezwykłe doświadczenie. Musieliśmy nauczyć się komunikować zdalnie w taki sposób, aby nasze nowości „przebiły” się na rynku. Dzięki wspólnemu wysiłkowi udało się z pełnym sukcesem przeprowadzić premiery naszych najnowszych rozwiązań – mimo że brakowało nam czynnika najważniejszego – bezpośredniej emocji związanej z prezentacją nowych produktów. To bezpośredni kontakt z nowym produktem staje się często motorem napędowym sprzedaży. Tym bardziej z wielkim uznaniem stwierdzam, że nasze zeszłoroczne propozycje sprzedają się naprawdę dobrze i zrobiły na klientach wspaniałe wrażenie. I jest to ​ powód do satysfakcji.

Czy branża ma szansę powrócić na dawne tory po zakończeniu pandemii i zniesieniu związanych z nią ograniczeń?

Wydaje mi się, że nie chcemy już ​wracać na te same tory. Jestem przekonany, że dobrze wykorzystamy doświadczenia, które w tej chwili zdobywamy. Te dobre będą kontynuowane, a z tych złych branża powinna wyciągnąć odpowiednie wnioski. Na pewno czujemy ogromną potrzebę powrotu do niektórych form współpracy – brakuje nam targów oraz spotkań, które są naturalną platformą wymiany doświadczeń i inspiracji. Wierzę również, że nowe formy działania, zwłaszcza zdalna sprzedaż, będą doskonałym wsparciem w codziennej obsłudze klienta.

Czyli wszyscy nauczyli się czegoś pozytywnego o własnych firmach?

Zdecydowanie tak. Na każdym stanowisku, w każdym dziale musiały zajść znaczące zmiany – musieliśmy poczuć się jeszcze bardziej odpowiedzialni za wspólną przyszłość i to, co się dzieje bezpośrednio w firmie. Zdaliśmy ten egzamin znakomicie, a to doskonały fundament do dalszego rozwoju marki OknoPlus.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SŁOWA KLUCZOWE

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.