
Od 1 września można składać wnioski o wsparcie finansowe m.in. na likwidację azbestu, usunięcie zbiorników bezodpływowych i tzw. małą retencję - poinformował w poniedziałek stołeczny ratusz.
Wnioski należy składać osobiście w dowolnym Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy, w kancelarii ogólnej Urzędu przy Al. Jerozolimskich 44 lub w Biurze Ochrony Środowiska przy pl. Bankowym 2. Można również wysłać pocztą na adres: Urzędu m.st. Warszawy - Biuro Ochrony Środowiska Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa.
O pomoc mogą wnioskować m.in. osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe czy przedsiębiorcy. Podmiot składający wniosek musi mieć udokumentowane prawo do zarządzania nieruchomością. Początek wykonania inwestycji nie może odbyć się przed podpisaniem umowy o udzielenie dotacji.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wysokość dofinansowania zależna jest od rodzaju inwestycji. W przypadku usunięciu azbestu dofinansowanie może wynosić do 100 proc., z kolei wykonanie małej retencji do 80 proc. rzeczywistych kosztów inwestycji. Nabór wniosków potrwa do 31 marca 2023r.
Więcej informacji można znaleźć na stronie um.warszawa.pl.