PARTNER PORTALU partner portalu

XII Europejski Kongres Gospodarczy oceniony przez branżę. Największe wydarzenie w Polsce

3,5 tys. gości stacjonarnych i 6,7 tys. uczestników online, ponad: 100 tys. unikalnych użytkowników, 70 debat i dyskusji z udziałem 400 prelegentów, 20 tys. publikacji dotyczących lub wzmiankujących wydarzenia - to dane podsumowujące XII edycję Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach oraz 5. European Tech and Start-up Days. Wydarzenia odbyły się po raz pierwszy od lockdownu, w formule hybrydowej

Autor: housemarket.pl 07 października 2020 12:04

- Trzy dni, ponad 160 godzin emisji live prowadzonych w 16 streamingach, uczestnicy stacjonarni
i online, pozostający ze sobą w kontakcie i interakcji – wszystko to plasuje XII Europejski Kongres Gospodarczy i 5. European Tech and Start-up Days jako największe hybrydowe wydarzenia w Polsce - mówi Wojciech Kuśpik, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech and Start-up Days. - Dla nas niezwykle istotne jest to, że zorganizowaliśmy w pełni bezpieczne, pierwsze od czasów nastania pandemii COVID-19, merytoryczne spotkania w gronie ekspertów, przedstawicieli polityki i biznesu, nauki i mediów - dodaje.

O ocenę XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz 5. European Tech and Start-up Days ich słuchaczy, panelistów i partnerów zapytała firma BCMM - badania marketingowe. Zadowolenie
z uczestnictwa w katowickim spotkaniu wyraziło 83 proc. uczestników, 90 proc. panelistów oraz 96 proc. partnerów. Aż 94 proc. uczestników i 93 proc. panelistów zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji wydarzenia w 2021 roku.

Najwyżej oceniany aspekt merytoryczny tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach to interesująca tematyka wystąpień, sesji i paneli dyskusyjnych (ocena 8,1 w 10-stopniowej skali wśród uczestników stacjonarnych i 8,3 wśród uczestników online). Główne efekty uczestnictwa w Kongresie to, wg wskazań reprezentatywnych prób badawczych, interesujące opinie przedstawione przez zaproszonych ekspertów (ocena 7,8 wśród uczestników stacjonarnych oraz 7,9 wśród uczestników online).

Czynniki, które w największym stopniu wpływają na satysfakcję z uczestnictwa w Kongresie są związane z jego merytoryczną stroną - interesujące opinie prelegentów, tematyka wystąpień, sesji i paneli dyskusyjnych oraz możliwość zapoznania się z nowymi trendami w gospodarce. Dla panelistów najważniejszy jest natomiast czas na prowadzenie dyskusji, profesjonalna moderacja oraz wiedza pozyskana w trakcie Kongresu. Czynniki w największym stopniu wpływające na satysfakcję
z uczestnictwa w European Tech and Start-Up Days to jakość wystąpień zaproszonych ekspertów, możliwość zapoznania się z nowymi trendami i innowacjami oraz możliwość nawiązania kontaktów biznesowych.

Doceniono również przestrzeń uznając za istotny atut organizacyjny lokalizację imprez
w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Pozytywnie oceniono komunikację
z uczestnikami (przed i w trakcie wydarzeń), komfort sal konferencyjnych, internetowy system rejestracji oraz informacje przesyłane przez organizatora przed rozpoczęciem wydarzenia. Uczestnicy wysoko ocenili także zastosowane środki bezpieczeństwa w związku z pandemią COVID-19.
Przez trzy kongresowe dni (2-4 września br.), w Międzynarodowym Centrum Kongresowym
w Katowicach odbyło się łącznie ponad 70 debat i dyskusji z udziałem ok. 400 prelegentów.

XII Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach i 5. European Tech an Start-up Days za pośrednictwem telewizji, prasy, radia i portali internetowych relacjonowało ponad 350 dziennikarzy reprezentujących ponad 100 redakcji. W 2020 r. w polskich mediach powstało ponad 20 tys. publikacji dotyczących lub wzmiankujących wydarzenia. Ekwiwalent reklamowy, czyli kwota, jaką należałoby przeznaczyć na reklamy o tej samej powierzchni i czasie antenowym, oszacowana na dzień  2 października br. przekroczyła 47 mln zł. Wydarzenia komentowano także w mediach społecznościowych – przez trzy wrześniowe dni odnotowano ponad 4,5 tys. wzmianek na Twitterze, Facebooku, Linkedinie, blogach i mikroblogach, o łącznym zasięgu sięgającym 30 mln unikalnych użytkowników.

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

SPOŁECZNOŚCI

House Market: polub nas na Facebooku

Obserwuj House Market na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.