
W najnowszym spocie telewizyjnym Salonów Agata znany widzom, zabawny duet Ambasadorek – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk, przekonuje, że najczęściej o charakterze wnętrza decydują drobne zmiany i niewielkie dodatki, które skompletowane ze sobą tworzą duży efekt – nie tylko dla domowników, ale także dla gości.
Sieć meblowa Salony Agata postanowiła właśnie ofercie poświęcić swój najnowszy spot reklamowy, emitowany obecnie we wszystkich stacjach telewizyjnych.
Najnowszy spot telewizyjny marki, ze znanym już widzom humorem akcentuje korzyści płynące z odpowiednio dobranych dodatków i dekoracji w domu, ale także idealnie dobranej komody. Teściowa, w której rolę wciela się Ewa Kasprzyk, będąc pod wrażeniem aranżacji podczas odwiedzin u Synowej, komplementuje Gośkę za dobranie idealnych akcesoriów, które „robią robotę”. Ta z kolei z przekorą komentuje opinie wydawane przez Teściową, a równocześnie, jak każda przedstawicielka płci pięknej daje do zrozumienia, że „drobiazgi” faktycznie są niezwykle ważnym elementem mieszkania. Kto z nas nie chce kupić kilku nowych produktów podczas wizyty w sklepie z asortymentem dla domu? Nowa historia Synowej i Teściowej podkreśla, że to właśnie takie rzeczy, jak piękny stół, fikuśna lampa, czy designerski wazon wpływają na finalny efekt w aranżacji czterech kątów, a Salony Agata kojarzone powinny być nie tylko z meblami, ale i dekoracjami.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Najnowsza historia telewizyjna z udziałem naszych Ambasadorek w zabawny sposób akcentuje, że takie elementy, jak dodatki i akcesoria są częścią wyposażenia wnętrz, o której warto pamiętać. Chcemy pokreślić, że oferta Salonów Agata, zarówno mebli, jak i dodatków, wyróżnia się różnorodnością, a Klienci mają do wyboru produkty do wszystkich pomieszczeń - mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.